For You ^_^

Friday, January 6, 2012

Muka Cik Bunny Terpapar di Kalendar 2012!

Salam 1 blogger,
Mengancam sungguh tajuk entri ni XD .Tidak dinafikan, inilah kenyataan. Bukan muka je yang terpapar, siap nama sebenar Cik Bunny pon dimasukkan. Itu dia dah mula buang tebiat syok sendiri gara2 bende ni. Sebenarnya kalendar ni dah lama sampai cuma belum tiba masa untuk hebohkan ~keke

Nah, tengoklah puas2 ye~ =p





Cik Bunny ingin mengucapkan terima kasih kepada sponsor Little Colour Shop atas sudi memilih Cik Bunny sebagai pemenang cabutan bertuah secara live DI SINI. Also terima kasih kepada yang singgah dah baca entri ni~ keke

P/S: Itu baru kalendar, kalau majalah atau newspaper belum tentu nak kata apa =.=
Instagram: @inspirebunny
Facebook: Inspirebunny [dot] blogspot
Twitter: @inspirebunny
Ask me/Advertorials: http://inspirebunny.blogspot.com/2011/03/ruang-tamu.html



13 comments:

  1. comelnya ada kalendar ngan gambar & nama sendiri.hahaha

    ReplyDelete
  2. kalendar poket..
    haha kalau poket baju, seluar tu besar laa..
    but comel laa..

    :)

    ReplyDelete
  3. wah..lawa la bunny..bertuah betul

    TRAFIK BLOG : 400UV DALAM MASA 30 MINIT!

    http://kedaikasperskyonline.blogspot.com/2012/01/trafik-blog-400uv-dalam-masa-30-minit.html

    ReplyDelete
  4. Haha! Very cute! Like it bertubi2... hahah... ^^

    ReplyDelete
  5. wohaa!!! tahniah. saya pula tak pernah nak menang giveaway, sebab tak join. hehehehehhe!

    ReplyDelete
  6. Wahhh !
    Sy tag awk , http://atirahhayati.blogspot.com/2012/01/1st-mega-giveaway-by-alyaayep-and-nana.html

    ReplyDelete
  7. wahh .. cute ny ..bleh bwa mna2 je ,, ltak je kt wallet .. brtuah lah cik bunny ..

    ReplyDelete
  8. untungla..dapat interprame kat kalender hehe^^

    ReplyDelete