For You ^_^

Sunday, February 12, 2012

Dah join Giveaway Cik Bunny? Jom Join Contest lain pulak!

Salam 1 blogger,
ala tak kisah korang dah join giveaway Cik Bunny atau tak, kali ni salah seorang dari sponsor giveaway Cik Bunny , iaitu Mosumart Design Enterprise, *yang sponsor kad blogger tu telah menganjurkan 1 contest dengan hadiah tersangatlah LUMAYAN pastinya tertarik terutamanya sekali perempuan.
Jom tengok ape hadiah lumayan yang dimaksudkan tu:

Tiga Pemenang Bertuah akan:
  • dimekapkan oleh Tya Adnan Makeup Team
  • Menjalankan sesi photoshoot oleh jurugambar profesional di Taman Tasik Perdana, Kuala Lumpur. Tarikh photoshoot akan ditetapkan kemudian.


How To Join This Contest?



1. Like Fanpage Sakurashawl.Com dan Cik Nurul Pinky CNP

2. Buat 1 entri bertajuk "Contest Makeover Makeup" , letak banner contest dan linkkan ke entri ni: http://www.sakurashawl.com/2012/02/contest-makeover-makeup.html

3. Dalam entri, masukkan gambar anda sendiri sebelum dan selepas makeup *gambar makeup mestilah hasil kerja tangan sendiri

4. Tag 3 rakan blogger.

5. Dah siap? hantar link entri penyertaan anda ke http://www.sakurashawl.com/2012/02/contest-makeover-makeup.html

Tarikh tutup: 14 Feb 2012

Tu je, tak susah pon. Nway semoga bertuah...
Instagram: @inspirebunny
Facebook: Inspirebunny [dot] blogspot
Twitter: @inspirebunny
Ask me/Advertorials: http://inspirebunny.blogspot.com/2011/03/ruang-tamu.html



8 comments:

  1. anda di tag http://st0ryab0utprincess.blogspot.com/2012/02/yayas-first-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. wah..seronoknye , tarikh tutup die ari slase ni pulak

    ReplyDelete
  3. @aReLaN
    err... boleh kot sebab tak de syarat untuk pompuan je =.=

    ReplyDelete
  4. Tag :)

    http://inaamyza.blogspot.com/2012/02/awesome-first-giveaway-by-fieka-and.html

    ReplyDelete
  5. idok le teman gheti nk make up segale nih..haahaha...nway..best jek contest nih!!!

    ReplyDelete
  6. jom join?blh la tlg promote biz sy skali t=)

    http://declosette.blogspot.com/2012/02/1st-giveawayshare-and-win.html

    ReplyDelete
  7. alaa , xde gmbr sy yg mekap2 la . ruginya xjoin . :(

    ReplyDelete