For You ^_^

Wednesday, February 8, 2012

Review: Bila Blog jadi Catatan "Pahit Manis" Hidup



Hey bloggers . Nama saya Eza . Full name Nuriffah Izzati . Eza tu hanya singkatan nama saya yang sepatutnya jadi Izzah [ Izzati ] .. hehe .. saya cuma ambik singkatan Eza sebab ringkas . Lagipun semua orang panggil saya Eza aje . So , kira 'Nickname' aje .. Umm , aper lagi ek ? Saya berumur 14 tahun . Masih muda lagi ... Saya Islam .. Berasal dari Sabah n orang Malaysia tau . Cita-cita saya nak jadi polis .. but at the same time saya nak jadi guru .. haha ~ minat saya adalah membaca novel , kumpul novel dan semua yang berkaitan dengan novel . Selebihnya biar saya aje yg tahu .. Tak perlu nak cerita panjang-panjang kay ? Cukup setakat ni je .. And one more .. saya nak jadi novelis tapi biar tuhan yg menentukan semuanya . Right ? So be POSSITIVE guys .. hope you'll enjoy dekat blog saya ni .




Aik, takkan tengok je? Jom terjah blog Eza Stories
Instagram: @inspirebunny
Facebook: Inspirebunny [dot] blogspot
Twitter: @inspirebunny
Ask me/Advertorials: http://inspirebunny.blogspot.com/2011/03/ruang-tamu.html



4 comments: