For You ^_^

Monday, March 5, 2012

Hadiah Termahal Untuk Ibu?

Salam 1 blogger,

Zaman kanak2 dulu kita slalu gak nak minta apa saja barang2 permainan yang ohsem kat mak bapa. Apa yang kita nak tu slalu mak bapa yang tolong belikan betul tak? Begitu juga dengan yuran persekolahan, buku kerja, latihan dan lain2. Sampai sekarang masih ada kot nak minta mak bapa tolong belikan.

Sekarang ni tibalah masanya giliran kita yang dah besar panjang ni untuk menyenangkan hati ibubapa kita....


Dulu mak Cik Bunny pernah cakap yang mak nak impikan handphone baru. Kalau cik Bunny kene tunggu setahun atau lebih baru rasa dapat beli =.=

Bulan Januari lepas, pihak Octove anjurkan 1 contest sempena tahun baru, hadiah sememangnya mengancam. Tak caye? tengok sini



Pada mulanya Cik Bunny nak sangat hadiah tempat kedua, tapi bila fikir balik, nak bagi hadiah untuk mak. Yup, dia lah insan yang paling banyak berjasa dalam hidup Cik Bunny. Contest ni berakhir pada hujung bukan Jan dan birthday mak awal bulan Feb. Mungkin waktu inilah paling sesuai nak surprise hadiah ni sempena hari jadi mak sampai tak sedar belum tentu Cik Bunny menang hadiah tu =.=

Untuk merealisasikan impian mak, Cik Bunny nekad untuk join peraduan Octove .Dengan adanya blog dan followers, Cik Bunny cuba berusaha untuk mempromosi Octove sebaik mungkin. Alhamdullilah berkat doa dan usaha selama ini akhirnya Cik Bunny memenangi hadiah yang diinginkan untuk iaitu Blackberry Pearl.

Sebulan kemudian, akhirnya Blackberry Pearl dah sampai ke rumah Cik Bunny. SURPRISE UNTUK MAK..... *membajet surprise macam Eric Leong XD






Segala accessories lengkap semestinya disediakan






Buka mata Blackberry Pearl buat kali pertama. Ucapkan selamat datang untuk tuan baru handphone ni, mak

Untuk pengetahuan korang, setakat ni Blackberry Pearl merupakan hadiah termahal yang pernah Cik Bunny berikan kepada mak.

Jadikan apa yang Cik Bunny buat ni untuk tatapan buat semua yang sudi singgah dan baca entri ni. Tak kisah hadiah tu mahal atau tak, apa yang penting niat kita ikhlas bukannya menunjuk semata mata apatah lagi semata2 nak amik hati ibubapa. Jangan buat camtu. Kena ingat, hidup tak berkat tanpa menghargai jasa ibubapa... Terima kasih Octove. Tak lupa juga pada mereka yang sudi daftar Octove Cik Bunny =D


P/S: Dengar citer Heliza mata bulat comel tuh akan live streaming di Octove. Jadi, cepat2 le join Octove sebelum terlambat =p
Instagram: @inspirebunny
Facebook: Inspirebunny [dot] blogspot
Twitter: @inspirebunny
Ask me/Advertorials: http://inspirebunny.blogspot.com/2011/03/ruang-tamu.html



10 comments:

  1. alhamdulillah setiap perkara yg baik dan niat yang ikhlas akan dikurniakan perkara-perkara yg baik jugak..
    --
    masalah jerawat dan jeragat yg susah nak hilang.. inginkan kulit wajah yg licin, halus dan gebu... dapatkan wajah yg anda inginkan dengan everlynn skincare view http://stokiseverlynn.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. heliza streaming @ octove? bile ek?

    ReplyDelete
  3. wow...bestnya.menang hadiah best.congrats cikbunny

    ReplyDelete
  4. Bestnya.. :) Tak kira hadiah tu mahal ke murah, tapi kalau ada keikhlasan dan kasih sayang, hadiah tu akn nmpk mcm hadiah termahal di dunia, kan? :D

    ReplyDelete
  5. yang penting ikhlas kerana Allah. :)

    ReplyDelete
  6. allhamdullilah..baguzla..smga murah rzki lgi..

    ReplyDelete
  7. bunny anda di tag http://lavender498032.blogspot.com/2012/03/hot-blogs-contest-by-manja.html

    ReplyDelete
  8. akhirnyaaaaaa. sampai jugak hadiah ni kan. hadiah vocer aje yg belum update. huhu.

    ReplyDelete
  9. sy ingin cadangkan agar di belikan pen quran digital :)
    yang baca dan dengar dapat pahala, yang memberi turut dapat pahala kan.
    bleh rujuk di sini >> http://bit.ly/hadiah_ibu

    ReplyDelete