For You ^_^

Thursday, April 19, 2012

Guru Paling Suspen

Salam 1 Malaysia,

ATTENTION! ini adalah kisah benar dan sering berlaku pada diri sendiri mahupun korang sendiri yang pernah buat ketika masih belajar. Jadi, agak mustahil tak pernah kena.

Sumber dari Facebook

always happen rite? Jangan tipulah ^_^
Instagram: @inspirebunny
Facebook: Inspirebunny [dot] blogspot
Twitter: @inspirebunny
Ask me/Advertorials: http://inspirebunny.blogspot.com/2011/03/ruang-tamu.html



15 comments:

  1. semua dah cuak je takut cikgu masuk..

    ReplyDelete
  2. hehhee...mmg selalu camnie la terutama kt universiti sbb pintu sentiasa tertutup..

    ReplyDelete
  3. hahaha.. dulu kt sekolah xtutup pintu.. tp bile dengar je bunyik tapak kaki sume dh kelam kabut.. haha

    ReplyDelete
  4. Kalau time next subjek tu cikgu perempuan...dengar bunyi kasut tumit..masing2 kelam kabut duduk :)

    ReplyDelete
  5. betul gilaaaa!
    tapi selalunya ada yang jadi peninjau kat pintu. kalau nampak je cikgu, walaupun jauh lagi, "peninjau" tu terus jerit.
    'woi, cikgu datang!!' haha XD

    ReplyDelete
  6. hehe. takde keje la ni. agknye duu cik bunny la ketua buat nakal macam ni. ;)

    ReplyDelete
  7. kahkahkah takleh blah.haha mcm zombie hbis.ahhaha kreatif

    ReplyDelete
  8. dari jauh dengar tapak kasut pon dah cuak.hahaha

    ReplyDelete
  9. http://cerita-amna.blogspot.com/2012/04/bawalbiru-1st-giveaway.html

    ReplyDelete
  10. hehe , saya pon pernah macam tu jugak
    btw , nak tolong tak ?
    http://itmetira.blogspot.com

    ReplyDelete