For You ^_^

Tuesday, July 24, 2012

[Video] Tutorial Cara Pakai Tudung Bawal My Style

Assalamualaikum dan hi,



Dah baca title ni? Video Tutorial kembali lagi! ^_^ Untuk video kali ni saya nak share cara saya pakai tudung bawal. Pada mulanya mood nak share cara pakai shawl tapi memandangkan tudung bawal tetiba saja kembali terasuk untuk terus memakainya XD

Sebelum itu, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada M2M Care House for this tudung bawal gift. Seriously tudung bawal kat sana memang cantik cantik belaka apatah lagi kalau korang nak order, korang boleh pilih kod kod warna tudung bawal yang disediakan beserta lining design pilihan especially polkadots sememangnya menjadi kegilaan ramai hingga kini. Mak saya sendiri pon solute dengan cara jahitan yang agak kemas dan selesa dipakai. Untuk menambahkan lagi kecomelan, sertakan sekali bersama accessories comel seperti ribbon brooch dan boleh dapatkan di Bunny Inspired.



ATAU

http://www.youtube.com/watch?v=bsOi_i2JOWo&feature=plcp

Saya harap korang suka video ni. Mohon maaf sekiranya kualiti video ni tidak seberapa sebab guna webcam =.= nak cuba? selamat mencuba! ^_^
Instagram: @inspirebunny
Facebook: Inspirebunny [dot] blogspot
Twitter: @inspirebunny
Ask me/Advertorials: http://inspirebunny.blogspot.com/2011/03/ruang-tamu.html



14 comments:

  1. senang jer nak pkai shawl mcm ney...hihi

    ReplyDelete
  2. macam2 style ada tudung skang ni.hehehe

    ReplyDelete
  3. Boleh try raya ney ! THANKS !! LIKE IT !!!

    ReplyDelete
  4. @Azza Afdzal
    kalau ada masa nak try wat tuto shawl pulak =)

    @azim N reena
    @✉ ¥ana Fauzi ✉
    sama sama =)

    @aReLaN
    yang penting tutup aurat >.<

    ReplyDelete
  5. Jom join ni .. =)

    http://gadislollipops.blogspot.com/2012/07/giveaway-saya-or-awak-yang-bertuah.html

    ReplyDelete
  6. terima kasih share

    salam kenal ye dan saya follow sini

    selamat berpuasa.. semoga ramadhan kali ini lebih memberi keberkatan kepada kita semua

    ReplyDelete
  7. done follow n letak banner awk kt blog sy.so hit me back ok?thanks :)

    ReplyDelete
  8. *thumb up
    come visit and follow me, my dear :-)

    ReplyDelete
  9. nice...boleh di praktikkan nanti...nway,,salam kenal..=)

    ReplyDelete
  10. 3D Rose Lace CANTIK DAN MURAH!

    Assalammualaikum wbt & slm sejahtera....

    menjemput anda ke http://kedaionlinecma.wix.com/kedai-online

    1 Row Lace Rose dijual dengan harga RM 4.50 dan RM 5.50 / meter sempena pembukaan online shop saya
    Sangat Cantik....Boleh dijahit pada tudung, baju atau gaun sicomel...BANYAK LAGI WARNA MENARIK DI LAMAN WEB SAYA

    Untuk mengenali saya dengan lebih lanjut, boleh ke fb saya:

    http://www.facebook.com/#!/puan.shima.37

    ReplyDelete