For You ^_^

Friday, February 6, 2015

Night Outfit: Cousin's Birthday + Beauty review update?

Assalamualaikum and hello everyone,



Ntah sudah berapa lama berkurun tak update blog ni =_= I've trying my best to clear up segala sarang labah labah kat blog ni. I really feel so bad of my readers yang dah lama tunggu saya update like tsk tsk tsk..... ;_; *can't describe this feeling


Pashmina: unbranded
Black basic Tops + Red skirtZalora

But reality,


My 23 years old not goal at birthday party be like,
"it's very nice but I come here for cake"
"..."
"..."
"..."
agak agak jodoh saya datang tak lepas saya upload gambar ni? 
*soalan yang seperti meminta diri dihumban ke lautan hindi dan jangan tanya kenapa


By the way, lebih memeritkan bila dah lama tak update review beauty product kat blog padahal banyak lagi product2 lain lagi tertunggak yang kena review. Seperti mana yang saya explain kat my instagram, emamahmud, angkara sibuk dengan keindahan real life dan sibuk berfangirling dengan uncle2 exo macam itulah jadinya. Tapi pengunjung masih jugak nak baca dan beri feedback product review saya yang lepas2. Ada sampai lebih 10k views dalam 1 entri seriously macam tak caya. Mungkin kebanyakannya entri yang berguna. Lah sangat. Padahal, kadang2 cara saya review beauty product macam...........(at picture below)
this is so me every I review my beauty product. Lay oppa, kita geng! XD
Kalau tak keberatan, boleh tak tolong follow ig baru saya ni, emamahmud sebab saya lebih aktif kat sana. Lah sangat. sekali lagi.

If you really like and miss my reviews and wish me to review more another product, so do you want me to update makeup review or skincare review first?
Instagram: @inspirebunny
Facebook: Inspirebunny [dot] blogspot
Twitter: @inspirebunny
Ask me/Advertorials: http://inspirebunny.blogspot.com/2011/03/ruang-tamu.html



4 comments:

  1. hi..blogwalking here..welcome back...btw,visit me on shukranzahari.blogspot.com ...Happy blogging

    ReplyDelete
  2. hi , singgah :)

    http://matalensajemariberceloteh.blogspot.com/2015/02/ulam-dari-kampung.html

    ReplyDelete
  3. hye kak , singgah :) http://escapetrueworld.blogspot.com/ please visit mine

    ReplyDelete
  4. love ur outfit! 😍😍😍😍

    ReplyDelete